אני מעוניין בפרטים נוספים על קבלת החזר של עד $3000 להשתתפות בתערוכה בינלאומית

[contact-form to='od@orandrach.com' subject='בקשה ליצירת קשר דרך פוסט- החזר מכון הייצוא על תערוכות בינלואמיות'][contact-field label='Name' type='name' required='1'/][contact-field label='Email' type=’email' required='1'/][contact-field label='Phone' type='text'/][/contact-form]

השתתפות חברות יצואניות בתערוכות בינלאומיות נחשבת לשיא מבחינת הפעילות השיווקית של החברה, וכך גם המשאבים המופנים לנושא: כוח אדם, זמן וכמובן כסף לא מועט, אך נשאלת השאלה האם השתתפות בתערוכות בינלאומיות הכרחית? אם כן למי ומתי?
האם השינוי שחל בדפוסי הרכש והצריכה מחייב את השתתפותנו בתערוכות בינלאומיות, או שמא כדאי להשקיע את הכסף בשיווק בדרכים אחרות?

התשובה כפי שניתן לנחש היא: תלוי. תלוי בחברה, תלוי בתערוכה ובעיקר תלוי במטרות שלכם. יציאה לתערוכה בינלאומית צריכה להשקל בכובד ראש בחברה בשיתוף מחלקת המכירות ומחלקת השיווק.

 

להלן מספר שאלות ונקודות שכדאי לקחת בחשבון ולדבר עליהן בעת קבלת ההחלטה:

  1. מדוע אנו רוצים לצאת לתערוכה?

  2. האם אנו יוצאים לתערוכה כיוון ש"כולם יוצאים אליה"?

  3. מה המטרות והיעדים שלנו? – האם אנו רוצים לאתר קונים או מפיצים חדשים? – האם אנו רוצים לייצר מודעות למוצר או פתרון חדש, או למצב את החברה? – איך נשיג את המטרות הללו?

  4. האם התערוכה מתאימה לקהל הלקוחות שלנו?

  5. האם יש לנו מספיק זמן עד לתערוכה? רב התערוכות הבינלאומיות הגדולות נמכרות לפחות שנה מראש

  6. איך נייצר לעצמנו פגישות מראש לתערוכה? עם מי?

  7. איך נקדם את ההשתתפות שלנו בתערוכה על מנת להפיק את המיטב ממנה?

  8. מה העלות של התערוכה? שימו לב כי זו שאלה טריקית במיוחד למשתתפים חדשים בתערוכות בינלאומיות: יש לקחת בחשבון לא רק את עלות הביתן והטיסות/מלונות/אש"ל וזמן עבודה, אלא גם את עלות בניית ושליחת הביתן, הקמת הביתן, שינוע, תשלום לעובדים מקומיים, תוספות מסוגים שונים (שטיחים, ריהוט מיוחד, אינטרנט וכדומה)

  9. מה העלות למבקר? לצערי רבים מלקוחותי לא מסתכלים על נתון זה שהוא בד"כ הקל ביותר לחישוב לפי סטטיסטיקות משנים קודמות

  10. מה העלות לליד? שאלה מורכבת יותר שניתנת לחישוב רק בדיעבד, אך בסופו של דבר תקבע האם ההשתפות בתערוכה מצדיקה את עצמה ולכן יש לקחת בחשבון אם אין מדובר בתערוכה חדשה עבורינו

  11. מה חלוקת התפקידים בחברה ולוחות הזמנים לקראת התערוכה?

  12. כיצד נגרום למבקרים בתערוכה להגיע אלינו לביתן?

  13. כיצד נאסוף וננהל את הלידים והמבקרים בתערוכה?

  14. מהי התוכנית שלנו למעקב (follow-up) לאחר התערוכה? מי האחראי?

לסיכום, נסו לענות בפירוט רב ככל הניתן על השאולת הנ"ל ובמיוחד להבין מה המטרות והיעדים שלכם מאותה תערוכה בינלאומית. האם נוכל להפיק לידים בצורה אחרת, זולה ואפקטיבית יותר? האם נדע לנצל את התערוכה על מנת לקדם את מטרות החברה ומחלקות המכירות והשיווק?

ומילה אחרונה- מכון הייצוא הישראלי מציע לראשונה החזר של עד $3000 למשתתפים בתערוכות בינלאומיות. לפרטים נוספים או להתייעצות לגבי השגת היעדים שלכם בתערוכה הבאה- מוזמנים לפנות אלי בכל שאלה.

 

בשבוע הבא: 10 טיפים למשתתפים בתערוכות בינלאומיות

מעוניינים בסיוע לקראת השתתפות בתערוכות בינלאומיות?